پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:14 - 1401/01/07

گارانتی تمام محصولات سایپا ۳ ساله می شود/ تحقق فرمان های ابلاغ شده رئیس جمهور/ توجه گروه خودروسازی سایپا به درخواست های مردمی

کارگر آنلاین | گروه خودروسازی سایپا؛ در راستای عمل به ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور، مدت زمان گارانتی تمام محصولات خود را به ۳ سال (۶۰ هزار کیلومتر) افزایش می دهد.

به گزارش کارگر آنلاین ، سیدمحمدرضا موسوی؛ مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اشاره به ارتقاء سطح خدمات، گفت:‌ در راستای ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور و تاکید بر  افزایش مدت زمان گارانتی خودروها با هدف جلب رضایت مردم، گروه خودروسازی سایپا، گارانتی تمام محصولات خود را ارتقاء می دهد.

  • او با بیان اینکه شاخص کیفی خودروهای تولیدی این مجموعه رو به بهبود است و این روند در ماه های آتی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: از سال گذشته گارانتی خودرو شاهین ۳ سال و یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شد و این امر در مورد سایر محصولات در سال جاری اجرایی خواهد شد.
  • مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در گروه سایپا، در سال جاری گارانتی سایر محصولات از جمله تیبا، ساینا و کوییک به ۳ سال و یا ۶۰ هزار کیلومتر افزایش خواهد یافت.

او گفت: پس از نهایی شدن الزامات مرتبط با افزایش مدت زمان گارانتی خودروها، نحوه اجرا این دستورالعمل به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

موسوی تاکیدکرد: رضایتمندی مشتریان همواره از برنامه های کلیدی گروه خودروسازی سایپا بوده است، لذا در سال جدید تلاش خواهد شد تا به تمام تقاضاهای مردمی، پاسخ داده شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین